Veckan som kommer

Nu är vi inne i Norrtälje och roar oss. Nä, vi ska bara släppa av min mormor som ska på tupperware party innan vi åker tillbaka upp till landet en stund. Vi ska ju åka hem nu i eftermiddag så stannar inte på landet så länge. 

I veckan har jag saker för mig som är rätt roliga för en gång skull. Sen har Jag ju läkartid som vanligt också och ska försöka träna, som jag alltid säger.
Ska på onsdag eller torsdag kanske fotas igen. Det var så fruktansvärt länge sen nu så får se om jag kommer ihåg hur man ska posa hehe. Kanske bli helt galet... Men vad gör det, jag får ha roligt i alla fall! Hoppas verkligen att det blir av den här gången. Vi har pratat om det så länge nu. Lite lyx i vardagen, bli sminkad och fotad av ett proffs 
Sen på lördag åker jag troligtvis till min kära syster i Norrköping. Åker dit på dagen på lördagen och kommer hem på eftermiddagen på söndagen sen. Ska kolla biljetter ikväll när jag kommer hem. Dom är ju inte så jätte dyra i alla fall som tur är. Blir jätte mysigt!

Foton från sist jag fotades 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback