Veckans planer

Nu ligger jag i sängen hemma igen. Får lite sovmorgon imorgon då jag inte ska vara hos läkaren förrän vid elva. Vilken lyx! Mormor och morfar passar vovven så jag slipper gå ut tidigt med honom också. 
Bokade biljetter ikväll till Norrköping på lördag. Åker dit vid lunch och kommer hem på söndag eftermiddag. Blir nog rätt lagom att hinna umgås. Sen lär det nog dröja ett tag innan vi ses igen. 
Hur det blir med fotograferingen i veckan vet Jag inte då jag inte fått tag på tjejen som fotar och sminkar. Tyvärr. Men jag har ju några dagar till på mig att Jaga henne hehe. Det löser sig nog i slutändan hoppas vi. Jag vill ju inte att det ska bli inställt, igen.
Jaja nu ska jag sova. Godnatt!
 
(Update: Fotograferingen är flyttad till nästa vecka. Tyvärr...)


Kommentarer
Mormor säger:

Godnatt sov gott puss

Svar: godnatt puss
yesey.blogg.se

2015-09-20 | 20:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback