Vikt

Imorgon ska jag äntligen väga mig. Ska bli skönt att se ifall dieten gör någon nytta. Jag hoppas på att ha gått ner ett halvt kilo till i alla fall! Min målvikt är 60 kg så det är en bra bit dit men jag hoppas att jag klarar det. Ska fortsätta kämpa! 
Tänkte även ta och färga håret imorgon, ljusa upp det lite. Får se om det blir någon skillnad i nyans med den färgen jag har, annars får jag helt enkelt köpa en blekning och slänga i. Det kommer slita rejält mycket mer på håret med en blekning så får verkligen inte fuska med hårinpackningarna! Ska bara göra det här, färga mörkrött eller ombre, och sen ska jag låta håret få vila ett bra tag. Annars lär jag väl tappa allt...

Har varit på kräftskiva hos mormor så nu är jag så mätt så att jag nästan spricker. Ska bli riktigt skönt att få lägga sig och sova. Ska upp tidigt imorgon för att gå till läkaren, igen. Men men, det måste ju göras så bara att le och se glad ut.



Kommentarer
Mormor säger:

Ja hoppas du gått ner lite så du känner att får län för mödan som du lägger ner på dieten jag tycker du är jättedukti

2015-09-06 | 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback