Godkväll!

Vad har ni gjort för kul Idag då? Själv har jag hunnit med en del. Varit hos läkaren, tvättat, handlat, rensat avloppen, varit på möte och ätit middag borta. Så nu känner jag faktiskt att jag förtjänar att bädda ner mig i min sköna säng och kolla på lite tv innan det är dags att sova! Är så fruktansvärt trött så lär nog somna rätt snabbt, för en gångs skull. 
Mormor och morfar är så snälla och passar min lilla vovve nu när Jag inte är så jätte pigg. Det ger mig en liten chans att få vila ut i allafall! Men tror att jag får hem lillgrisen imorgon ändå. Saknar honom ju, blir så tomt utan sällskap... 
Nä nu ska jag ta och diska lite innan jag kryper ner i sängen. 
Vi höres!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback