Ajajaj, mina ben!

Usch vilket väder det är ute! Jag var inte taggad på att gå ut med hunden imorse kan jag ju säga. Man blir ju dyngsur! 

Igår spelade jag och pappa tennis. Åh, vad jag saknat det! Det var sju år sen sist, och shit, vad kul det var! Jag levde för tennisen förut och är ledsen över att jag skadade mig och fick sluta. Det var mitt liv! 
Nu ska jag och pappa börja spela en gång i veckan och sen efter ett tag kanske gå upp till två. Jag är så taggad! 
Har dock ont i hela kroppen idag då jag tog ut mig helt under timmen vi spelade igår. Eller aa, vi spelade lite mer än en timme. Både jag och pappa är ju såna vinnarskallar så ingen av oss släppte ju bollen, så vi sprang som galningar. Mina backhands satt som sten fortfarande, jätte härlig känsla, men resten av slagen gick väl inte alltid som jag ville... Frustrerande! 

Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Det blev bara kondition och lite armar idag. Kände att det var bäst att ta det lite lugnt eftersom jag har så pass ont i kroppen efter gårdagen.

Senare ikväll ska jag och Sofi iväg på ett möte om FitCamp som vi hade tänkt testa på nu under fyra veckor. Blir spännande. Förhoppningsvis så kommer man i lite bättre form efter detta. Dom kör säkert helt slut på en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback