Godkväll!

Vad har jag gjort idag? 
Började dagen med en promenad med vovven, såklart. Tog mig därefter till gymmet. Körde mest kondition idag men benen fick sig en liten omgång dom med. Inte så pass att jag tror att jag får träningsvärk, men man kan ju alltid hoppas!
Gick därefter hem, mötte min syster och hennes kompis och åkte till Täby. Letar ju som sagt efter dom där träningsbyxorna men hittade dom inte någonstans där. Inte så att dom var slutsålda utan dom verkade inte ens säljas där längre. Blev skit sur! Men tröstshoppade lite annat så som en tröja från och en efterlängtad palett med ögonskuggor från Urban Decay. Lite dyrare men sen ska den ju vara super bra!
Åkte sen hem, skulle ha ett möte men flyttade det tills imorgon istället så att jag skulle slippa stressa. 
Sen har jag duschat, gosat med vovven och bara tagit det lugnt. Jätte skönt. En lagom effektiv dag tycker jag! 

Nu ligger jag och ska sova, ska upp tidigt till läkaren imorgon. Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback