Gott nytt år!

Gott nytt år allihopa!  Hoppas ni hade en grym nyårsafton, för det hade jag! Vi var ute på kastellet, ett gammalt fort här i skärgården, och firade. Det var super trevligt och riktigt bra styrt av värdparet. Hela kvällen gick i "Grevinnan och betjäntens" anda, även menyn. Jag lärde känna nytt folk och var glad över att få träffa alla. Ska försöka dra ihop någon trevlig kväll med Anna. En kopp te och lite tjejsnack kanske! 
Hade på mig en svart långärmad klänning med snörning fram, ett par klackskor med glas klack från Jeffrey Campbell och ett par glittriga örhängen. 
Sminket på både mamma och mig stod jag för. Älskar att sminka så det var vara roligt, fick ju användning för mitt nya contour kit och ögonskugga. Ska visa ögonskuggan någon dag, den är helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback