Veckan som gått

Hejhej! Det var ett tag sen. Har blivit så dålig på att uppdatera men ska skärpa mig!

Förra veckan spenderade jag i mitt kära Göteborg. Bodde hos två killkompisar och passade även på att åka hem och hälsa på min underbara Jolina en dag. Hade så trevligt hemma hos henne, hade saknat henne så grovt! Fick även träffa hennes supersöta dotter och hennes man. En fin familj det där! 
Sen gjorde jag inte så mycket annat där, vi tränade lite. Men lyckades dra på mig kristallsjukan samma dag som jag åkte ner så mådde inte sådär super bra under dom dagarna jag var där. Det snurrade så fort jag rörde på mig eller la mig ner och var konstant illamående. Inte kul inte. Men dom tog bra hand om mig.
Det blev bättre lagom tills Jag skulle åka hem så tågresan upp blev inte lika hemsk som den ner.

Igår träffade jag fina Erika och vi åkte in till stan för ett litet projekt. Blev jätte nöjd och vi ska tillbaka dit på fredag igen för då är det Erikas tur! Spännande! 

Nu ska jag snart klä på mig och ta mig ner till centrum och handla lite. Det behövs verkligen.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback