Hotell

Hejhej! Nu ligger jag äntligen i sängen här på rummet. Kommer nog aldrig tycka att det är roligt och spännande att bo på hotell igen efter detta. Men men... Får ju gratis frukost i alla fall! 

Händer en massa saker runt mig just nu och på måndag inväntar jag ett besked som kan komma att ändra hela mitt, numera kaotiska, liv. Håller tummarna! 

Ska upp och jobba imorgon, sen lite möten och på kvällen är det träning som står på schemat. Det är så galet skönt att ha fått komma igång med den igen. Tog mig till gymmet direkt efter att jag checkat in på hotellet. Den känslan, att få koppla bort alla tankar och måsten ett tag och bara köra på. Som jag har saknat det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback