Typ... Frisk?

Har spenderat eftermiddagen på sjukhuset idag. Fick tillbaka provsvaren för njurarna och hjärtat. Njurarna ska dom fortsätta med prover på Lite senare, men såg så pass okej ut att det ej är brådskande. Hjärtat är under kontroll nu när dom tredubblade dosen på hjärtmedicinen. Eftersom att hjärtat inte hoppar över en massa slag längre och att de elektromagnetiska impulserna inte går fel genom hjärtat nu utan har rättat till sig, så är det ej farligt längre. Så länge jag tar medicinen som håller hjärtat i schack. Vilket oxå innebär att... Jag får börja ta träningen seriöst nu och är tillåten att börja träna kondition! Så bye bye säger jag till mina sista kilon som ska bort. Magrutor here i Come! 


Bjuder på en bild från idag 


Kommentarer
Anonym säger:

Jag hoppas att du är bra alltid

2017-01-17 | 06:08:44
Anonym säger:

WOOOOW... 😍

2017-01-17 | 16:03:40
Kolla messenger säger:

Färga inte håret blått tack! Du så ser så charmigt vacker ut nu juuu!
Lycka till med hjärtat, njurarna, träningen och allt annat!=)

2017-01-22 | 16:06:12
Jeppe här säger:

Käkar du bisoprolol eller andopligine

Svar: Bisoprolol
yesey.blogg.se

2017-01-25 | 08:40:13
Anon säger:

Fan vad du är vacker <3

2017-01-31 | 12:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback