Long time no see

Känner att det kanske är dags att uppdatera lite här. Hänt en hel del runt omkring mig, inte mycket positivt dessvärre. Ska på begravning om en och en halv vecka, så är lite nere just nu pga den händelsen. Praktiserar inte längre kvar på hotellet, utan har nu fått praktikplats på mitt gamla jobb på Toyota. Det är jag väldigt glad över och ska kämpa stenhårt för! Har förlorat två av mina bästa vänner på väldigt kort tid. Och det är tungt att veta att man aldrig får se personen igen. Inte få skratta tillsammans,  gråta med. 


Nu har ni fått en liten update.

Btw, är rödhårig nu också! 



Kommentarer
Anonym säger:

I Love you sweety... 😊😘

2017-03-19 | 23:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback