Ojdå, jag får nog gömma mina pengar snart...



Nämen, titta! Jag har visst råkat småshoppa igen... Det var ju ändå ett klädesplagg som jag köpte, så lite duktig känner jag mig faktiskt! Jag vet att det är underkläder, men att köpa nya vår/sommarkläder nu känns lite avlägset när det helt plötsligt börjar snöa ute! Det tar liksom bort suget och jag känner hellre för att gå runt i en stor halsduk och så mycket varma kläder som jag bara kan för att inte frysa ihjäl, än att börja kolla på shorts och sånt... Det kan nog få vänta några veckor till, tills våren och värmen är här för att stanna!

Det blev:
En zebra-randig Bh
Quick finish nagellack
Lim till lösögonfransar

Nöjd? Ja. Onödigt? Ja....
Men det var ju billigt ialla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback