The stars are jealous of my shine

 
Jag har förälskat mig i den gula färgen!
Gult på kläder, smycken, nagellack. Allt i gult fångar min blick just nu.
Är så otroligt kär i min nya gula klänning och min gula kavaj. Kavajen kommer att användas flitigt men klänningen är det lite värre med, då jag inte använder klänning till vardags och jag känner mig dessutom lite för "uppklädd" i den. Jag får försöka skapa tillfällen till att använda den, party here i come!
Woopwoop, and they were all yellow.
 
 

Kommentarer
S säger:

Gult e en underskattad färg :) Intressant läsning tidigare om att visa sig utan smink! Håller verkligen med dig i det du säger om att tjejer borde jobba med sig själva mentalt för att faktiskt våga visa sig utan smink! Självkänsla kommer inifrån! Sen måste förstås den typen av douchebagkillar som droppar den typen av kommentarer utrotas på något sätt! Är inte tjej själv så kan inte riktigt förstå det där med smink :) Men man har ju märkt rätt så tydligt på tjejer att " första gången utan smink" e en väldigt stor grej!

2012-08-07 | 18:18:12
asd säger:

Du passar i gult, speciellt klänningen, den är du riktigt fin i :)

Svar: Tack så mycket!
yesey.blogg.se

2012-08-09 | 22:27:44
CASSANDRA säger:

sV; haha tack sötis! jo visst ;)
den kommer ifrån inlovewithfashion.com :)

2012-08-10 | 17:59:50
Bloggadress: http://cassandras.se
CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ! säger:

sv; hihi tack sötis :D

2012-08-18 | 14:43:01
Bloggadress: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback