Då står det mellan dessa tre nu...

De skorna de flesta av er verkar tycka är snyggast är dom bruna på första bilden, dom vita på den tredje bilden och dom gråa på sista bilden. Så det är nu dom tre jag väger emellan och jag har ingen aning! Dom vita är ju jävligt fräshca, men lär blir jobbigt att få rena om dom får smuts på sig, då dom har spetstyg.
Dom bruna lär ju bli jävligt snygga till ett par solbrända ben och ett par ljusa jeans/shorts.
Och dom gråa är väl lite mer såna man kan använda närsomhelst, till allt!

Jag vet inte, hjälp mig nu en sista gång att välja ett par mellan dessa tre!
Jag uppskattar all hjälp ni ger mig med det här lilla tjejproblemet!




Kommentarer
- säger:

Gråa

2012-05-13 | 11:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback