Imorgon smäller det

 
Jag är så sjukt j*vla nervös!
Imorgon smäller det, då är det dags för min efterlängtade tatuering!
Fick ju pengar för det när jag fyllde 18, så har gått och funderat i två år nu för att vara riktigt säker på vad jag vill ha och att jag inte komme att ångra mig... Herregud, kommer nog spy på grabben som ska tatuera mig, prcis som jag gjorde när jag piercade naveln. Håller ock tummarna på att slippa en s.k "favorit i repris"!
Jag har fortfarande lite beslutsångest då jag inte bestämt typsnittet, utan står och velar mellan tre olika.. Men när den väl sitter där så tror jag att jag kommer att vara otroligt nöjd, vad jag än väljer.
Sen har jag kanske inte valt det allra smartaste stället att sätta sin första tatuering på, det kommer att göra svinont!
Menmen, vill man vara fin får man lida pin...
Lägger upp en bild här i veckan när den läkt lite så får ni se hur den blev!
 
Vad tror ni att jag ska tatuera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback