I´m sexy and i know it!

 
Det här med att vara snygg är ju inte riktigt min grej känner jag!
Sköljde av ansiktet och helt plötsligt blödde jag från ett väldigt litet sår på nästippen. Jag har ingen aning om vad jag gjort, men det blödde sjukt mycket för att vara från ett sånt litet sår. Det vägrade att sluta blöda och höll på i  säkert tio minuter innan min mamma plockade fram något medel som ska stoppa blödingar! Men det enda som hände var att det sved som fan, ögongen tårades och jag stod och gnydde som ett litet barn. Inte fan slutade det blöda inte! Så tog fram det minsta plåstret jag kunde hitta och här är nu resultatet! Man känner sig extra söt när det första mamma gör när hon ser mig är att skratta rätt ut....
Men jaja, vad ska man göra.
 
I´m sexy and i know it!
 
 

Kommentarer
Nicke säger:

Haha snygg din grej ?? hmm skulle vi tävla världens snyggaste skulle du vinna utan problem iaf :) puss

2013-02-02 | 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback