En liten olycksfågel

Idag har varit min absoluta otursdag. Hade hjärtproblem i natt så jag svettades som en gris och drömde en massa otäcka mardrömmar. När jag vaknade så insåg jag att min mobil valt att dö. Den är nu byebye, totalt trasig. Så jag gick ut i köket och kollade klockan, såg att jag försovit mig och sprang ut i badrummet för att fixa mig snabbt som satan fö att skynda mig till jobbet. Jag kliver in i badrummet och det är plaskblött på hela golvet. Mitt handfat hade gått sönder. Så det var bara att sätta sig och försöka få ihop det igen, jag kunde ju inte ringa varken hyresvärd eller rörmokare för att få hjälp, inte heller jobbet för att säga att jag fått förhinder, då mobilen pajat. 
Den ångesten jag haft hela dagen har varit enorm och jag ser inte fram emot att gå till jobbet imorgon och få ta all skit och besvikelse av att jag bara varit borta. 
Har nu fått igång min mammas iPad i alla fall, så nu kan jag ha kontakt med omvärlden och har även skrivit till en kollega och förklarat varför jag inte sök upp idag. 
Kan man ha mer otur? Orkar fan inte denna ångest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback