Jobbig hund

Idag har jag inte gjort mycket alls. Var och badade en stund mitt på dagen, lika skönt som alltid! Sen efter det fick jag tillbaka lilla vovven igen som har varit hos mormor och morfar över helgen. Så skönt att ha honom hemma så jag kan pussa på och gosa sönder honom! Världens mysigaste hund är han. Ska alltid följa med vad man än gör och gärna sitta på armen eller i knäet så fort han får chansen. Snart blir han ett år också, tiden går fort! Han gör mig dock galen ibland då han skäller på allt och alla, speciellt när vi är ute. Så om någon har några tips att dela med sig av så är det väldigt välkommet!

Nu är det sovdags för oss här hemma, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback