Min dag

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska strax sova. Har haft en helt okej dag idag. Började med att lille vovven väckte mig genom att spy i sängen och sen direkt bajsa på golvet. Jätte kul. Men inte kan man bli sur på honom för det! Gick i alla fall ut i soffan sen och mös en bra stund innan min kompis kom förbi. Vi åkte på lite ärenden och drog sedan till kista och käkade lunch/middag. Perfekt. Sen åkte vi hem till henne där vi plöjde igenom två filmer, varav den ena var "Magic Mike". Hur kan Jag inte ha sett det förut?! Ögongodis till max! 
Nu ska jag sova för ögonen börjar gå i kors. Ska drömma lite om mister Magic Mike himself, nämligen Channing Tatum hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback