Jävla allergi!

Aa mina utslag är inte att leka med alltså. Som dom såg ut i morse, oj! Det var inte ens prickar längre utan stora blemmor som hade smält ihop. Ser ut som stora vatteblåsor. Inte kul. Och gud vad det kliar, helt galet! Nu har dom försvunnit igen som varje kväll men förväntar mig att dom dyker upp igen under natten lagom tills jag vaknar imorgon bitti igen. Ska ringa till sjukhuset imorgon och be om att få en tid så att läkarna kan kolla på utslagen och kanske skriva ut någon medicin för allergi. Hoppas i alla fall!

Idag har vi haft kräftskiva hemma hos min mormor. Så grymt gott, åt nästan tre paket själv! Man blir ju aldrig mätt på kräftor. Mums! 
Aarne fick stanna kvar hos dom över natten, ifall att jag får en tid imorgon bitti till läkaren, så han får komma hem imorgon eftermiddag igen.
Så nu ska jag sova i min stora tomma säng. Godnatt!

(obs, bilden är gammal)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback