God jul!

God jul allihopa! Hoppas ni haft en riktigt bra dag! Det har jag haft i allafall. Firade hemma hos min pappa idag och imorgon ska vi fira hemma hos min mamma. Fick en massa fina grejer idag! Ett par nya vita Nike Air skor, har saknat mina så sen dom gamla gick sönder och nu fick jag äntligen ett par nya. Nu är jag hel igen, haha!
Fick även lite presentkort, pengar, ett doftljus, parfym (perfekt då jag tappade min i golvet här för några veckor sen), någon grej som ska göra läpparna lena och ett nytt träningslinne som var ett kompressionlinne och med nya träningskläder så får man lite ny energi att ta sig till gymmet. Är jätte nöjd verkligen! 
Har dessutom ätit så mycket julmat att jag fortfarande är i koma. Lär nog sova gott inatt..  

Jaja, nu ska jag packa upp grejerna och sen sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback