Mycket effektiv dag!

Så nu ligger jag i sängen. Har hunnit med mycket idag! Tvättat ett par vändor, gått långpromenad med vovven, varit på apoteket, solat, mött upp fina Erika och färgat mitt hår, varit i Arninge, Täby och åkersberga centrum och shoppat (har även hunnit med ett par vändor med hunden). Dock var det bara min syster som skulle byta ett par byxor men jag gjorde faktiskt ett fynd! Något som jag gått och känt och klämt på i säkert ett år nu. Men eftersom priset var så högt så har jag låtit bli att köpa den. Men nu slog jag till och äntligen är den min! Anastasia contour kit. Hann testa den lite snabbt ikväll och kan säga att hittills är jag mycket nöjd! Får se hur den blir i en ordentlig sminkning sen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback