En sån dag bara

Ännu en kväll av gråtande. När ska den här skiten ta slut? Kom igen nu, det räcker! 

Jaja, dagen började bra, vaknade bredvid min favoritperson tidigt imorse och hoppade sen upp (släpade mig upp...) ur sängen och begav mig till gymmet med syster. 
Det gick bra, hade rolig uppvärming och sen blev det träning av armar och lite magövningar i slutet. Jag är väl nöjd. Hade kanske kunnat ta i lite mer, men det får bli till nästa gång helt enkelt! 
Sen resten av dagen så har Jag diskat, städat Flipsydes bur, plockat lite här hemma och sen faktiskt bara suttit i soffan och kollat tv sen klockan ett. Rätt lat känner jag mig idag faktiskt. Får ta igen det imorgon för då ska jag jobba! 
Haft ett jobbigt samtal med mitt nyblivna ex så då kan ni ana var tårarna jag gråtit ikväll kommet ifrån...
Men nu är det sovdags, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback