Gårdagen i mitt hjärta

Hade världens mysigaste dag igår. Fick äntligen träffa min underbara Malin! Hon bor så långt bort så det hinner gå månader mellan gångerna vi ses... Men snart flyttar hon till rätt sida om stan och vi kommer att kunna ses så mycket oftare, längtar! 
Jag var hemma från jobbet igår pga mitt ben. Så sov länge och tröck i mig en massa värktabletter så kändes det lite bättre. Gick ner till centrum och mötte Malin. Vi köpte sushi och gick ner till kanalen och satte oss på bryggan i solen och åt. Riktigt härligt och ordentligt med sommarfeelings! Sen tog vi oss upp till centrum igen, köpte körsbär och satte oss på en bänk och bara sög i oss solstrålarna. En bra dag helt enkelt. Hade dock skapligt ont när jag kom hem sen så fick trycka i mig lite mer värktabletter och sen lägga mig och vila benet. 
Har fått kryckor nu för att hjälpa till att inte belasta benet allt för mycket. Får hoppas på att det blir bättre snart så jag kan känna mig som en människa igen!  

Nu är det sovdags, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback