Min sega dag

Idag har varit en sån där riktigt seg dag. Började med att få gå upp tidigt på min lediga dag och ta mig iväg för ett läkarbesök. Efter det var det dags för att till läkarbesök men hos prima. Och sen efter det ett möte med ytterligare en läkare. Jätte kul. Gick sen ner till apoteket, för att hämta ut nya mediciner, men dom hade tekniska fel så inga mediciner kunde lämnas ut. Så mötte upp min syster istället och gick och handlade lite mat och sen körde hon hem mig. 
Han hem en stund och mysa med min lilla bebis innan mamma kom och skulle hämta honom och skjutsa honom hem till mormor och morfar. Han är hos dom under dem dagarna jag jobbar så han slipper sitta ensam hemma och ha tråkigt.
I alla fall sen så kilade jag in på apoteket en gång till för att försöka hämta ut medicinen igen . Och denna gång gick det! Så slapp springa tillbaka dit en tredje gång iallafall. 
Mötte upp Sofi i centrum och vi åkte iväg och åt middag, blev en sallad för min del då jag iallafall försöker, (oftast...hehe) att tänka på vad jag stoppar i mig. 
Och det här vädret gör ju vilken människa som helst deppig. Usch och fy för regn och kyla!  Önskar jag hade kunnat trolla fram värmen nu. Det är liksom mitten av maj och vi går fortfarande runt i vinterjackor, inte okej!

Nu är det iallafall sängdags då jag ska upp tidigt och jobba. Fruktansvärt tomt i sängen dock utan Aarne bredvid mig... Menmen vad ska man göra lixom. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback