En rätt skön dag

Idag har jag inte fått mycket gjort. Har varit o centrum med en kompis en sväng och sen varit nere och handlat lite mat. Jätte trevligt i och för sig för fick sällskap av jätte härliga människor. Sen har jag hunnit tvätta håret och måla naglarna. Fick bli mörka naglar nu, lite höstigt sådär. Försöker verkligen få lite feelings för.hösten men det går inte. Det är ju bara kallt och grått och äckligt. Nej usch. Är verkligen ingen människa som trivs med höst och vinter. Kyla är inte min grej alls!
Sen kom A förbi och vi umgicks lite innan han skulle hem. Alltid lika trevligt! Synd att vi inte kan umgås mer, men man ska vara glad för det man får.
Idag kom jag ihåg att ta min medicin så har hållt igång hela dagen utan några direkta dippar. Jätte skönt att slippa känna sig helt slut i både kropp och huvud. Har känt mig relativt pigg hela dagen så är extremt tacksam för mina mediciner. Jag är som dag och natt när jag tar dom och inte. 

Nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen sova. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback