Memories

Ligger i soffan och kollar på tv. Startade dagen med att prata med i tele med Jolina hela morgonen. Alltid så mysigt att prata med henne. Vi pratade gamla minnen från vår resa till kreta. Haha så kul vi hade! Skrattar alltid för mig själv när jag tänker tillbaka på det. Vi gjorde mycket skumma grejer då. En riktigt bra resa var det! Vi pratade lite smått om att kanske åka tillbaka dit nästa år, men vi får se. Hoppas verkligen att det blir så, skulle vara så kul! Men vi ska i allafall börja med att jag ska åka ner till henne och hälsa på snart om några veckor. 

Sen kom A hit och vi umgicks nån timme. Satt och kollade tv och pratade. Mest om hur hungriga vi var då ingen av oss hade ätit och dumma som vi var satt vi och kollade på matprogram på tv.
Snart kommer min mamma hit och passar Aarne medans jag ska till läkaren. Sen efter det ska jag åka med mamma hem till henne och spendera helgen där. Ska bli trevligt. Man behöver lite familjetid ibland.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback