På väg neråt

Det blev ingen lättakut imorse. Jag var alldels för trött. Febern har blivit bättre men har fått mer ont i kroppen nu och inte bara i halsen och känner mig verkligen mörbultad.
Kom nyss hem från läkaren, precis som varje tisdag och det gick som vanligt bra. Har gått ner ytterligare ett kilo så är på god väg mot min målvikt. Har nu gått ner sex kilo allt som allt. Några kilo till bara så kan jag börja ta det lite lugnare med dieten. Blir ju ingen träning den här veckan eftersom att jag är sjuk, men nästa vecka ska jag kämpa på! Det borde ju hjälpa till med vikten lite grann i alla fall. 
Vikten går neråt och framåt. Jag är glad och ska bli skönt att komma igång med träningen sen igen. Så kanske det går ännu fortare!

Hur jag känner för att vara sjuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback