Sovmorgon

Godmorgon alla glada! Jag tog en rejäl sovmorgon imorse så är pigg och glad nu. Har parkerat mig i soffan framför tvn, som vanligt. Hade tänkt försöka att ta mig ner till gymmet lite senare, någon gång vid fyra kanske. Känner av lite i kroppen fortfarande men eftersom det är så pass lite så kanske det bara är nyttigt att få röra lite på sig. Jag tror inte att jag kommer att bli sjuk igen av det.
Ska försöka ta mig till kista i veckan med en kompis. Behöver köpa nya byxor då mina blivit lite stora eftersom jag håller på och går ner i vikt. Jätte kul att jag förlorar en massa kilon men plånboken är inte lika glad. Men jag vet att H&M har billiga byxor så man kan ju börja med att kika där. Annars så är ju Dr.denim bra och inte allt för dyra heller.
Nu ska jag stoppa i mig något att äta här. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback