Älskade syster

Nu ligger jag i sängen. Pratade precis i tele med min kära syster. Vi ska planera in någon dag här framöver att jag ska åka ner till henne och hälsa på. Måste ju få se hur hon bor osv. Blir mysigt med lite syster mys! 
Imorgon ska jag åka till min mamma och hälsa på. Ska även sova där en natt. Ska passa på att bli bortskämd och ompysslad medans jag är där. Det är ju lite en mammas jobb tycker jag att göra sånt! 
Har faktiskt fått lite frågor till frågestunden men tänkte inte ha den förrän imorgon.  Så ni som har frågor, passa på att ställa dom nu också så tar jag upp dom imorgon. Jätte kul att folk faktiskt intresserar sig och vill veta saker! Ingen fråga är för dum.


Kommentarer
Anonym säger:

Vad med dig själv trivs du bäst med och varför?
Vad med dig själv trivs du sämst med och varför? //grannen

2015-09-17 | 21:18:51
Anonym säger:

Halloj i lådan. Har två frågor
1. Kan du ge tips på hur man kan matcha en brun mocka kappa?
2. Hur vill du göra med din framtid? Vill du utbilda dig till något? Vad vill du jobba med? Du pratade om förskolelärare ett tag, är det fortfarande aktuellt? :)

2015-09-17 | 21:30:18
anonym nr 2 säger:

Vad har den bästa tidpunkten i ditt liv (hittills) varit? Vad gjorde den så bra?

Vad gör du idag för att du ska nå ett minst lika bra stadie i ditt liv igen?

Vad är det som förgyller din dag?

Mvh :)

2015-09-17 | 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback