Ännu en dag

Godmorgon!  Är fortarande jätte trött så funderar på att gå och ta en powernap. Ska försöka ta mig ner till centrum sen för jag har lite jag måste köpa, typ frukost och middag osv. Inte jätte kul men det måste ju göras. Får se om jag piggnar på mig annars får jag gå ner till centrum imorgon istället. Men det skulle ju vara bra att få det gjort!
Ska i allafall iväg sen vid fem och äta middag så måste fräscha till mig något tills dess. Hade velat gå dit med håret i en bulle på huvudet och i en onepiece. Men det kanske inte blir allt för uppskattat. Så lite respektabel lär jag nog få se ut. 
Ska försöka hitta någon frukost att stoppa i mig nu,hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback