En tråkig dag

Nu ligger jag nerbäddad i sängen. Har inte gjort någonting alls idag därav den dåliga uppdateringen. Gick ner till centrum en snabbis och köpte underkläder och ett nagellack som var slut. Tack och lov för presentkort! Det är ju såna där tråkiga saker som man inte vill lägga ner pengar på i vanliga fall. 
Imorgon ska jag inte göra något heller. Kanske ha lite hemma spa. Lite egentid och bara ta hand om sig själv lite. Sen kommer Aarne hem någon gång under kvällen också så då blir det full rulle med massa bus och gos.

Ligger och väntar på att en kompis ska höra av sig. Det är jag som hört av mig vareviga gång de senaste månaderna och jag har börjat tröttna på det. Hör han inte av sig så kan han glömma att vi ska ses i veckan. Tänker inte toffla runt någon hur nära dom än står mig. Jaja, så vi får väl se!

Nu är det sovdags i alla fall, godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback