Möta fina Erika

Ligger i soffan och latar mig. Har spenderat förmiddagen med att städa både lägenhet och chinchilla bur. Om ett par timmar ska jag dra mig inåt mot stan för att möta fina Erika och ha lite tjejtid. Det behövs. Har inte träffat henne på snart tre veckor. Vi träffades ju sist nu när hon följde med och höll min hand när jag piercade mig. Förstår inte varför jag utsätter mig för det gång på gång... Jaja man ska ju utmana sig själv och sina fobier.
Imorgon blir det tvätta och sen äntligen en tripp till gymmet igen! Det är på tiden. Måste platta till magen lite nu till sommaren. Resten av kroppen skulle ju inte skada om den tightades till lite, men magen är fokus just nu. 
Nu ska jag klä på mig här. Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback