ännu en dag

Hejhej. Bloggen strular fortfarande. Jätte tråkigt! 
Jag var hos läkaren idag. Inte jätte roligt då tog bort ännu en medicin i måndags så har mått så otroligt dåligt dom här senaste dagarna. Tröttheten är inte att leka med. Kronisk trötthet, så att ögonen går i kors och benen viker sig. Och det går inte över hur mycket man än sover. Så otroligt jobbigt att försöka ta sig igenom dagarna med ett leende på läpparna. Men jag kämpar på. Jag är glad och positiv av mig så detta ska jag väl ta mig igenom utan problem! Bara fortsätta att vara glad och hålla ögonen öppna så löser det sig. Fick en annan medicin insatt nu som jag ska prova i en månad. Hoppas den funkar och gör mig lite piggare och mer på alerten! 
Så alla som jobbar och är trötta och sen kommer och gnäller på mig att jag borde vara så pigg eftersom jag inte gör något på dagarna. Haha! Tro mig, jag om någon vet vad trötthet är.
 
Nu ska jag fortsätta med tvätten här och sen ta mig ner till apoteket. Hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback