Bloggen har legat nere ett tag

Åh, bloggen har inte funkat att logga in på alls nu under ett par dagar. Så sjukt frustrerande när Jag väl haft något jag velat skriva om eller berätta. Jaja, får väl försöka ta ikapp det här nu den närmsta tiden.
 
Var hos läkaren igår och fick rätt tråkiga nyheter. Men vi har gjort några ändringar i mediciner och så och får hålla tummarna på att det börjar gå åt rätt håll nu. Annars ska jag ta upp det här om att läggas in som vi pratade om förut. Det skulle nog underlätta och påskynda hela processen lite. Orkar inte gå runt och bli sämre hela tiden. Jävla puls... Den är så hög nu, och fortsätter bara att höjas, att jag hamnat i riskzonen för hjärtinfarkt. Och det är jag lite för ung för känner jag... 
Läkarna är oroliga och det gör ju mig orolig såklart.
 
Nu ska jag få i mig något att äta här. Har förresten tappat ytterligare två kilon senaste tiden! Det går åt rätt håll igen. Så skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback