Long time No see

Hejhej! Nu har jag varit sådär dålig igen på att uppdatera. Ber om ursäkt för det!
Idag har jag iallafall varit hos läkaren på morgonen. Det gick väl sådär. Min puls har höjts igen till 110 i vilopuls så läkarna är lite konfunderande. Den ska ju normalt ligga på mellan 60-70 och absolut max 90. Speciellt om man äter dom medicinerna som jag gör. Hjärtat blir så himla belastat och det sliter ju i onödan. 
Får hoppas på att dom kan hitta felet snart!

Sen har jag varit och tränat. Gick helt okej, dock sträckte jag båda baksida lår så får se hur det kommer kännas imorgon. Lär ju gå som en anka... 

Spelade tennis igår, hur kul som helst! Men shit, det är jobbigt alltså. Efter en timme, som vi kör, så är jag helt slut. Svetten rinner och ser ut som en tomat i ansiktet. Men det är det värt. Njuter verkigen av att ha kommit igång med tennisen igen. Jag levde ju för den förut. Jag har verkligen saknat det! 
Spelade match mot pappa och efter lite blod(!), svett och tårar så vann jag. Riktigt skönt!

Nu ska jag snart ta och hoppa in i duschen, mår inte på topp idag så kanske till och med blir ett långt bad. Vi får se. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback