Planer

Hejhej! Jag har blivit sjuk. Känns som att alla är det just nu så jag väntade bara på att det skulle bli min tur. Har feberfrossa på nätterna, har såna sjuka lock för öronen och är helt täppt i bihålorna. Halsen gör ont till och från men det är rätt lugnt under dagarna. Hoppas på att bli frisk nu närmsta dagarna för jag har planer både för denna vecka och nästa.
På onsdag ska jag vara nagelmodell för en tjej i waxholm och sen ska vi fira min morfar. Jag hoppas verkligen inte på att hon gör min naglar helt rosa med en massa blommor på, men så länge man kan måla över dom sen så är det rätt lugnt. Blir spännande att se vad hon kommer göra med dom. Hon lär ju garanterat kapa av dom långa jag har nu i alla fall så det är ju lite trist. Men kanske får gelénaglar och då blir det ju en längd på dom ändå, även om dom inte är äkta. 
 
Nästa vecka ska jag åka till min kära syster ett par dagar och umgås och mysa lite. Vi har väl inte direkt planerat något så får väl se vad vi hittar på. Blir kul vilket som. Min lillasyster är alltid saknad!
Sen i mitten av nästa vecka så åker jag direkt från Norrköping där hon bor ner till Göteborg och mina fina Jolina. Ska bli skönt att få träffa henne igen och ha lite tjejmys med henne och hennes söta dotter. Pratar ofta med henne i telefon på kvällarna och då kryper sig saknaden på. Hon gör mig glad!
 
Eftersom jag är sjuk blir det ingen träning den här veckan, jätte trist, men ska göra lite övningar här hemma så länge. Lite magövningar skadar ju inte. Har ju min "magrullare" som jag tänkte köra lite med. Det är ju bättre än inget alls. Eller hur? 
 
Nu ska jag få i mig något att äta. Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback