Vårkänslor

Hejhej! Sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar. Har hållt på att packa och städa idag. Åker ju till norrköping imorgon för att hälsa på min lillasyster. Har lite skuldkänslor för att lämna mina små djur men vet att dom kommer ha det bra med mormor och morfar som kommer att passa Aarne och åka hem till mig och se till Flipsyde.
 
Hade såna vårkänslor idag när solen var framme k stort sett hela dagen. Himlen var helt blå, det var torrt på marken och fåglarna kvittrade. Underbart! 
 
Bjuder på en gammal bild från Grekland där jag hade bränt näsan så hade fullt med vattenblåsor och att sitta med ett kvitto som skydd var det bästa jag kunde komma på haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback