Mot Göteborg!

Ja, jag är vek. En fegis. Jag flyr när det blir för tufft. När minnena kommer ikapp och nya saker Skiter sig. Då drar jag. Varför tror ni jag fick så bråttom iväg till norrköping och Göteborg för? För att jag inte stod ut med allt hemma. Det jobbiga är bara att minnena sitter ju kvar i huvudet vart jag än befinner mig. Så jag kom på mig själv med att torka en tår från kinden nu här på tåget. Skärpning! Jag ska njuta av den här tiden.
 
Hade det super mysigt hos min syster. Vi hade en helkväll tillsammans där vi gick ut och åt tapas och sen såg bio, Deadpool. Den var faktiskt rätt bra. Lite smårolig här och där. Sevärd! Sen har jag mest suttit hemma hos henne och bara tagit det lugnt. Vi tog en liten promenad runt Strömmen och hade det trevligt. Det var dock lite för kallt.
 
Nu sitter jag på tåget mot Göteborg. Ska fortsätta lyssna på musik och försöka skingra tankarna lite.
Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback