När man mår som sämst

Hejhej! 

Tänkte försöka ta upp bloggandet igen lite smått. Så kom in här och läs så att jag har en bra anledning att fortsätta. Det är ju er jag skriver för! 

Hur har eran jul varit? Och nyår? 
Jag själv har haft det jätte bra! Är supernöjd med allt. Nyåret var jätte lyckat, men tyvärr saknades en liten faktor... Något som bidragit till att jag inte mått så bra senaste tiden. Även innan nyår och jul. Håller alla tummar och tår för att det ska ändras, men för tillfället ligger inte det beslutet i mina händer. Så får försöka stå ut ett tag till. Att leva i ovisshet är nog det mest plågsamma jag vet. 

Har kommit igång med tränande ordentligt. Började i november och har kört på nästan varje dag sen dess, med ett litet uppehåll över jul då. Och det är så skönt. Man får annat att tänka på ett tag, rensa hjärnan lite och bara köra på! Det har inte gett något jätte resultat än, men lite skillnad är det. Framför allt har jag blivit mycket starkare i kroppen. Eller aa, både fysiskt och psykiskt. Så det är riktigt skönt. Vill dock ha synliga resultat också! Men visst är det ändå lite skillnad från början av min resa. 


Kommentarer
Andreas säger:

Blir ju riktigt bra de där :)

2017-01-24 | 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback