The girl in black

Det är svårt att se själv hur långt man kommit viktmässigt. Men kollade igenom bilder och såg att jag har fan kommit en bra bit! Är stolt över mig själv att jag hållt träningen och kosten så pass bra ändå. Att jag inte gett upp, trots att jag många gånger velat kasta in handduken. Att bli lika smal som jag var från första början är inget alternativ. Jag mådde inte bra då. Utan just nu är jag nöjd, när jag ligger lite mittemellan. Nu är nästa steg att börja forma kroppen lite, bygga mer muskler. Blev jätte taggad! 



Kommentarer
Anon säger:

Hittade ett gammalt inlägg med frågor....
Jag har också en, var sitter dina fyra piercingar?
Och en till, får man bjuda ut dig?

Svar: Det är sex stycken numera hehe
yesey.blogg.se

2017-02-04 | 08:35:12
Anon säger:

Pic or it didnt happen ;)

2017-02-12 | 08:20:47
Anon säger:

Du borde uppdatera lite ;)

2017-02-16 | 03:45:08
Anonym säger:

Du är fin som du är gumman! Skillnaden syns lång väg. Har själv gått ner 14kg på ett år. Kramar Caroline

2017-03-13 | 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback