Dröm sött!



Nu ska jag nanna kudden för imorgon börjar jag jobba vid åtta, måste alltså gå upp vid sex...
Varken min kropp eller hjärna är van vid att gå upp vid den tiden så jag känner hur hela jag börjar strejka redan efter någon timma. Men nu är det allvar, jag ska klara det här! Jag har ett jobb vafan, och jag trivs och har roligt.
Min kropp vänjer sig tillslut och då blir det bara ännu bättre!
Ska sen gå till John Bauer efter jobbet och möta upp Iza så ska vi joina varandra in till stan.
Vi ska nämligen träffa grabbarna där och checka biljetterna inför Rhodos i sommar! Är taggad som fan, kanske lite för taggad till och med om man börjar planera grejer redan nu... Men men, sån är jag. Älskar när det händer lite nya och roliga grejer så kan inte låta bli att gå runt och le så fort dom tankarna ploppar upp i huvudet!
Men som sagt, nu ska jag sova så att jag orkar slita mig från kudden imorgon!

Pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback