"Take one step at a time"

                                
Idag har jag som sagt haft en vilodag vilket innebär att jag inte gjort något annat än att vilat och kurerat mig!
Jag har packat och städat hemma hos min far då det är dags för en ny vecka ute på Rindö med mamsen igen. Ska stanna här i två veckor, precis som varje månad.

Har äntligen börjat få ordning på mitt rum, efter att vi bott här i säkert sex år nu, och det blir fan riktigt snyggt!
Helt vitt blir det med ena väggen reserverad för endast kläder, skor och accesoarer så som väskor och smycken.
Mysigt som sjutton och börjar känna mig nöjd. Det är inte riktigt klart än, men det lär nog komma upp bilder sen på slutresultatet! Vill tacka min snälla morfar som varit här och målat hela mitt rum vitt, inklusive taket och chinchilla-buren. Det blev mycket fräschare och ljusare i hela rummet, och buren ser mer ut som en möbel nu än en stor träfärgad kloss som står mitt i rummet!

Imorgon är det dock dags att ta sig till jobbet igen och försöka göra så mycket jag kan och orkar för det blir en kort dag! Jag ska nämligen på ett möte på AF sen runt lunch och efter det hinner jag inte tillbaka till jobbet igen.
Så jag ska nog passa på att dra och sola, det var riktigt länge sen nu och jag börjar faktiskt både känna mig och se ut som ett spöke! Man känner sig inte särskilt fräsch när hudtonen börjar matcha snön...

Nu ska jag sova i alla fall så att jag orkar mig upp tidigt imorgon.
Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback