I am stronger than yesterday

 
Puh... Snart jul och lite ledighet.
Min chans att få andas ut och vila upp kroppen!
 
Jag har haft så mycket att göra senaste tiden, mycket på jobbet och hemma.
Sen en del personliga saker som tagit väldigt mycket energi tyvärr...
Jag mår dåligt, har feber, huvudvärk och smärta i kroppen. Energin existerar inte just nu och jag däckar i stort sett direkt när jag kommer hem. Orkar knappt få i mig mat utan att ögonlocken slår igen... Så jag ber om ursäkt till mina fina vänner som försökt prata med mig och hålla mig glad. Det har bara varit så mycket just nu, inget illa menat mot er!
Tror att jag fått järnbrist igen och troligtvis en gammal grej som kommit tillbaka, men det är privat.
 
Imorgon kommer det bli en tuff dag, pyskiskt, både för mig och speciellt min familj. Men av respekt för de personer som involveras i detta så kommer jag inte att skriva mer om det.
 
Så jag hoppas att ni har en viss förståelse för min extremt dåliga uppdatering här på bloggen.
Men som det sett ut senaste tiden så har jag inte haft något att skriva om. Har inte känt någon inspiration till att ta vare sig outfit bilder eller några som helst bilder på mig själv, då jag endast går omkring i mina arbetskläder hela dagarna och hoppar in min onepiece direkt när jag kommer hem. Känner mig sliten och är inte alls sugen på att skrämma er här haha ;)! Har dessutom ingen ordentlig kamera, börjar kännas urtrist att fota med en dålig mobilkamera jämt när vissa av er gnäller på den dåliga kvalitéen. Take it or leave it, det är dom bilderna eller inga alls!
 
(Tackar dock inte nej om någon har lust att ge mig en kamera i julklapp, jag har ju varit så snäll hihi).
 
Jag lovar er bättre uppdatering och lite mer bilder snart när allt lugnat ner sig lite!
 
Hoppas ni får en lika bra kväll som mig, så hörs vi!
Love
 
 
 
 Phuuuh... It´s soon christmas and some time off.
My chance to breath and give my body a break!
 
I´ve had so much to do this last few weeks, both here at home and at work.
And a few personal things that´s been takin a lot of my energy...
I´m feeling ill, having headaches and my whole body is aching. My energy does´nt excist right now and i´m pretty much crashing as soon as i get home. I barely have the strength to eat without my eyelids closing...
So to all my friends that´s been trying to talk to me and keep me happy, i apologize. I´ve just had so much going on lately, I don´t mean anything bad to you!
I think i´ve gotten iron deficiency again and probably another, more private thing that i´ve had before.
 
Tomorrow is gonna be a really tough day, mentally, for both me and my family. But by respect of all the people involved, i´m not gonna write more about it.
 
So i hope you´ll have some sort of understanding for my extremely bad update here at the blog.
But as it´s been lately, i have´nt had anything to write about here. I have´nt felt any kind of inspiration to post either pictures of my outfits or, well, pretty much any pictures of me at all. I´m walking around in my work clothes all day and as soon as i get home i just jump in to my onepiece.
I´m feeling kinda worn and i don´t feel like scaring you guys haha ;)! Btw, i don´t even have a proper camera, just my cellphone, and it´s starting to get really boring taking pictures with a sucky cellphone camera when some of you just whine on the bad quality. Take it or leave, it´s those pictures or none at all!
 
 (Though i would´nt say no if someone would like to give me a camera for christmas,  i´ve been such a good girl hihi).
 
I promise you a better update and som pictures soon when everything starts to cool down a bit!
 
I hope your evening will be as good as mine, and i´ll talk to you later!
Love
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback