Oh, stop it you...

Hej, hoppas ni haft en underbar jul!
 
Kände att jag behövde kika in här och skriva något, så kan ju berätta att jag fick skriva min första autograf igår!
 
Haha, lite random och lagom överraskad. Skrattade nästan de små flickorna i ansiktet först för jag trodde att dom drev... Men dom läste tydligen min blogg, vilket jag inte riktigt kan förstå då min uppdatering ligger på botten... Om inte ännu lägre! Får helt enkelt skärpa mig, för er skull. Och bli bättre på att översätta inläggen till mina utländska läsare.
 
Tack, till er tjejer igår. Ni gjorde min dag!
 
(Kände mig ungefär såhär)
 
 
 
Use google translate for this one, i have to go now but i´ll translate it for you when i get back!
 
 

Kommentarer
James säger:

Hej! haha fläktar, det är häftigt! ser fram emot en uppdatering :) oh och kontrollera Kik :) Hur är min svenska förresten?


Svar: You're swedish is acctually pretty good haha!
yesey.blogg.se

2013-01-02 | 23:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback