14.56

Hej alla glada!
Idag vaknade jag vid ett, men orkade inte gå upp så låg kvar och latade mej till två. Vem orkar gå upp tidigt när man faktiskt kan ligga kvar så länge man vill? Inte jag i alla fall!
Så idag ska jag inte göra ett piss förutom att packa upp mina väskor och gosa med Flipsyde!
Är på rätt dåligt humör idag så det kanske kommer att märkas genom mina inlägg, men vissa människor får vad dom förtjänar! Idioter det finns asså... Inte konstigt att det inte finns någon tillit mellan folk när det inte är någon som bryr sig om att göra sig förtjänt av den!
Aja, kanske slänger in en bild sen på hur jag ser ut idag, om jag orkar ställa mig och posa för kameran när jag är på det här humöret! Vi får se helt enkelt...

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback