19 februari

Godmorgon! Idag blev jag minsann väckt, så jag kom upp i tid! Låg och kollade klart på en film igår så har ingen aning om när jag somnade, men det blev nog inte tidigare än tre i alla fall! Låg och snackade lite med en kompis om singellivet. Varför tycker i stort sett alla att det suger att vara singel? Jag förstår inte grejen, för så hemskt är det faktiskt inte! Det är lite taskigt att säga till alla som nyss kommit ut ur ett förhållande hur synd det är om dom som måste göra allt ensamma nu! Nejdå! Nu har du ju all tid i världen att bry dig om dig själv och göra allt du velat göra men inte kunnat! Lev livet nu och njut av vad dagarna har att ge. Umgås med vilka du vill, dra ut och festa, gör vad du vill med vem du vill! Om inte annat kan du se det som en liten paus i livet, för att kunna ladda upp batterierna och leva livet samtidigt, tills när du hittar en ny kärlek och kan börja på ett nytt liv tillsammans!
Aja nog med sånt där, men man börjar alltid tänka som mest när man ska sova. Åtminstonde hälften är sånt som jag aldrig skulle låta någon få veta om , för det kan komma upp de mest sjuka tankarna i min skalle vid den tiden asså, haha!
Nu ska jag äta upp min frukost och sen måste jag ta och städa rummet. Bombnedslag, yes sir!
Hörs under dagen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback