23.57

Idag vaknade jag rätt sent, eller aa, väldigt sent (vid tre)! Så har inte riktigt känt någon lust att hitta på något vettigt utan har bara myst i sängen med en himla massa te! Bara halva familjen var hemma idag så vi lyxade till det med att äta skaldjur till middag. Hummer, Kungskrabba, räkor. Hur gott som helst och inte så ofta man får njuta av sånt!
Drog sedan i en hårinpackning och körde på ansiktsmask medans jag satt vid datan och guidade min polare i hur jag ville ha min header (som nu är uppe). Och den blev riktigt bra, är nöjd! Han är en duktig pojke han haha.
Körde på en långdusch efter det, skrubbade, rakade benen, ja allt sånt där tjejigt! Har nu smörjt in mej med min favvo hudkräm så nu sitter jag och luktar mumsigt! Tänkte kolla klart på filmen nu och tjocka klart mej med allt godis och sen ska jag nog sova faktiskt! Blir ju trött av att ha haft en sån produktiv dag haha.. Eller?
Imorgon kanske jag skriver lite flitigare eller i alla fall lägger upp en bild på mig själv!
Nightynight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback