Crazy, stupid love

Jaadu, vad ska man säga... Det är första gången på fyra år som jag får fira Alla hjärtans dag ensam, så det är klart att jag har en himla massa tankar som snurrar runt i huvudet just nu! Just nu känner jag bara att vi kan skippa morgondagen. Sova mig igenom det eller något! Men man får väl göra det bästa av situationen, se till att skämma bort sig själv lite haha! Blir nog en sväng ner till affären och köpa så mycket choklad och annat gott som jag bara kan! Lägga mig i badet med lite tända ljus och ha ett mini-spa... Det kan nog bli rätt mysigt ändå om jag tänker efter! Vi får väl se. Man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan, så då är det perfekt med en dag där jag verkligen kan bevisa för mig själv hur viktig jag faktiskt är utan att låta alldeles för ego!
Men nu ska jag fortsätta dricka mitt te och kolla på tv så tar vi morgondagen som den kommer.
Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback