Get busy girl

Ligger just nu och glor på tv. Borde egentligen städa upp på rummet, ordentligt(!), och packa. Ska hem till mammsen imorgon och är där i två veckor sen som varje månad... Ni som vet vart jag bor vet hur exalterad jag blir varje gång jag ska dit... Världens ände,woho! Nej då, får ju träffa min lilla Flipsyde igen och det var ett tag sen!
Aja, pappa och jag var förbi min farmor en stund idag och sa hej. Jag ska bo i hennes hus under tiden som hon reser till Rom. Så jag måste alltså åka förbi där några gånger innan dess och lära mig lite om hur vissa saker fungerar där och även lära känna hennes katt (vilket kanske låter lite skumt). Katten har precis flyttat in där och är lite skygg och avvaktande och sticker gärna iväg om nya människor kommer och hälsar på. Så därför måste jag träffa kissen, och få honom att känna sig relativt trygg med mej omkring, så att han inte rymmer för gott och inte vågar komma tillbaka när farmor väl åker! Gick riktigt bra, lite skygg i början men efter ett tag var han huuuur gosig som helst. Men han är nog den tjockaste katten jag sett! Kanske får banta ner honom lite i smyg...

Nu ska jag släpa mitt feta arsle ur sängen och gå ner och ta bort sminket och sen börja plocka lite på rummet.
Hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback